فرش ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان

فرش ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان

فرش ماشینی در ادامه برنامه های توسعه ای خویش، به گستره ای وسیع تر از مرزهای جغرافیایی کشور می پردازد. خرید فرش ماشینی برای همه ی مردم مورد نیاز است اما یکی از دغدغه های تولید کنندگان فرش ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان است. تولیدات فرش ماشینی  کاشان اینک در کشورهای مجاور ایران طرفداران زیادی دارد چرا که تولید کنندگان فرش ماشینی به ذائقه مردم کشورهای همسایه نیز توجه ویژه دارند. خرید فرش ماشینی کاشان همواره از طرف کشورهای مجاور و همسایه ی ایران انجام میشده و از نکات بسیار مثبت صدور فرش ماشینی کسب ارز برای ایران است. از ان جا که واحد معاملات با کشورهای خارجی دلار و یا پوند است؛ این امر با بررسی فرش ماشینی ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان انجام میپذیرد. هرچه میزان تجارت خارجی بیشتر باشد میزان ارز اوری برای کشور بیشتر بوده و مردم ایران به رفاه نسبی بیشتری خواهند رسید. فرش ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان باعث رشد و ترقی صنعت فرش ماشینی میشود. یکی از کشورهایی که با ایران مرزهای طولانی دارد؛ کشور افغانستان است. افغانستان علاوه بر مرز مشترک با ایران پیشینه های مشترک فرهنگی بسیاری دارد. از این رو توجه به این پیشینه های فرهنگی و اقتصادی می توند به طور قابل ملاحظه ای میزان صادرات محصولات ایرانی را به ان کشور افزایش دهد. از جمله این موارد توجه به فرش ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان در تهیه انواع فرش برای زیر انداز مردم محترم کشور افغانستان است. خرید فرش ماشینی در سبد خرید خانوار های ایرانی قرار دارد و علاوه بر این تعداد زیادی از این مردم افغانستان در ایران زندگی می کنند و تولید کنندگان فرش ماشینی باید به علایق بیش از سه میلیون افغانستانی ساکن در ایران نیز توجه نمایند. موضوع این نوشتار فرش ماشینی مورد پسند مردم افغانستان است.

مشخصات فرش ماشینی مورد پسند مردم افغانستان

در سال های نچندان دور افغانستان کشوری ابادتر می نمود و مردم ان که بزرگترین گله داران خاورمیانه محسوب می شدند با خوشی و رفاه روزگار می گذراندند. این رفاه به ان ها امکان می داد که با چیدن پشم گوسفندان فرش های دست بافت فراوانی ببافند و انها را به عنوان زیر انداز استفاده نمایند. تولیدکنندگان ایرانی باید به موقعیت مکانی و جغرافیایی و مالی مردم افغانستان توجه کنند و فرش ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان را تولید کنند اما همچنان که می دانیم عفریت جنگ تقریبا همزمان با انقلاب ایران و جنگ ان در خانه مردم افغانستان نیز سکنی گزید و هنوز هم که هست گروه های تروریستی به همراه نیروهای مزدور امریکایی در این کشور مشغول اسیب رساندن به اقتصاد این کشور هستند. این جنگ های مداوم بنیه مالی مردم افغانستان را تقریبا به ضعف کشیده است. قیمت فرش ماشینی یکی از دغدغه های مردم افغانستان است و در خرید فرش ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان تاثیر گذار است و علاوه بر این فرهنگ می تواند عامل بسیار موثری در خرید و استفاده از یک وسیله باشد. مردم افغانستان مانند بسیاری از ایرانیان هنوز درگیر مد و صنعت گرانبهای ان نشده اند از این رو به فرش های پرتراکم و پرزرق و برق بی اعتنایند. فرش ماشینی 1500 شانه و فرش ماشینی 1200 شانه شاید خواستار زیادی در افغانستان نداشته باشد و کف پوش منازل ان ها بیشتر ساده و از نقش و نگارکمتری برخوردار است. انها رنگ های شاد و متنوع را می پسندند و در انتخاب فرش ماشینی به این مساله دقت دارند. از سویی دیگر فرش های با شانه زیاد و تراکم بالا خیلی مورد پسند مردم افغانستان نیست. انها فرش های با تراکم کم مانند فرش 350 شانه یا 420 شانه را بیشتر می خرند و در منازل خود از ان استفاده می نمایند. فرش ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان شرایط خاص خورد را دارد. به این ترتیب مردم افغانستان فرش هایی با تراکم و شانه و قیمت کم و در رنگ های متنوع می پسندند. اندازه فرش 350 شانه بسته به منازلی که مردم افغانستان دارند متغیر است اما معمولا فرش مورد علاقه ان ها نه متری یعنی متوسط است.خرید فرش ماشینی برای مردم کشور افغانستان همواره جذاب بوده و فرش ماشینی ارزان قیمت همیشه مورد علاقه آنها بوده است. فرش ماشینی ارزان انتخاب اکثر مردم است و تولیدکنندگان فرش ماشینی به این مورد توجه میکنند و فرش ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان را تولید میکنند.

قیمت فرش ماشینی مورد پسند مردم افغانستان

 فرش های 350 و 420 شانه  قیمت بسیار کمتری از فرش های پرتراکم و پرشانه دارند. از انجا که مردم افغانستان فرش ماشینی را جزو سرمایه های خانواده به حساب نمی اورند و معمولا به دلیل جنگ و تجربه اوارگی و استرس ترجیحا سرمایه خود را به طلا و دلار که قابل حمل هستند تبدیل می کنند، فرش ماشینی کاشان مورد پسند مردم افغانستان است و این امر باعث شده تا خرید مستقیم فرش ماشینی توسط تاجران افغان انجام گیرد.پرداخت قیمت زیاد بابت فرش را نمی پسندند. با این حال تولید کنندگان فرش ارزان قیمت ماشینی به این نکته توجه دارند که خرید فرش کم تراکم و کم شانه به معنای خرید فرش بی کیفیت نیست. فرش ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان باید فرشی مقاوم باشد و این فرش باید سال های طولانی در منازل مشتریان پهن شده و کار کند از این رو هنگام بافت فرش ماشینی 350 شانه کاشان تلاش می شود کیفیت الیاف خاب و همچنین تار و پود چله کشی بسیار بالا باشد تا زود مستعمل نشود. خرید فرش ماشینی برای تمام مردم دنیا مورد نیاز است اما همواره فرش ماشینی مناسب جهیزیه یکی از دغدغه های مردم کشور افغانستان است. کیفیت بلا و فرش ماشینی با کیفیت یکی از تولیدات فرش ماشینی کاشان است.این خصوصیت فرش کاشان باعث شده که این تولیدات در کشور همسایه مشتریان پروپا قرصی داشته باشد.فرش ماشینی 1500 شانه بسیار با کیفیت است. همچنین فرش ماشینی 1200 شانه هم کیفیت بالایی دارد.خرید مستقیم فرش ماشینی از ابتکارات فروشگاه اینترنتی پارسی فرش است. البته باید گفت مردم اهل افغانستان ساکن در ایران بخصوص ان دسته از ان ها که توانسته اند کار ثابت و پردرامدتری را به دست بیاورند کم کم به سلیقه مردم ایران هماهنگ شده و در پی خرید فرش های پرتراکم تر برامده اند. فرش ماشینی مورد پسند مردم کشور افغانستان میتواند فرش ماشینی 1500 شانه و فرش ماشینی 1200 شانه و همچنین این فرش ها را به صورت خرید مستقیم فرش ماشینی انجام دهند. ما همواره در کنار مردم شریف افغانستان برای تهیه و ارسال فرش ماشینی کاشان هستیم.

نظرات کاربران

کد امنیتی