فرش ماشینی کاشان انتخاب اول خریداران فرش

امروزه انتخاب اول فرش ماشینی به دلیل کیفیت و تنوع در نقشه و طرح، فرش ماشینی کاشان می باشد. از ویژگی های فرش ماشینی کاشان میتوان به نخستین بودن در تولید و عرضه فرش، داشتن سابقه ی چهل ساله و همچنین قیمت فرش کاشان و کیفیت آن اشاره داشت.

به گزارش گروه خبرگزاری برنا به دلیل کیفیت و تنوعی که درطرح و نقش فرش ماشینی کاشان هست انتخاب اول فرش ماشینی، فرش کاشان است. جنس نخ و قیمت مناسب آن و نیز دسترسی آسان به محصولات تولید شده در کاشان از دیگر دلایلی است که فرش کاشان را انتخاب اول خریداران فرش ماشینی کرده است.

در ادامه بررسی مختصری در مورد تولیدات فرش ماشینی کاشان خواهیم داشت.

شهرستان کاشان دارای هفتصد واحد تولیدی فرش ماشینی میباشد که این واحد ها هشتاد درصد فرش ماشینی کشور را تولید میکند. این واحد ها محصولاتی نظیر فرش ماشینی 1500 شانه با تراکم 4500 ، فرش ماشینی 1200 شانه با تراکم 3600 ، فرش 1000 شانه با تراکم 3000، فرش 700 شانه با تراکم 2550 ، فرش ماشینی 500 شانه با تراکم 1000، فرش گبه ،فرش عروسکی، فرش با طرحهای سه بعدی ، گلیم و ... تولید میکنند. این تنوع در تولیدات با طرح ها و رنگ های متفاوت تقریبا تمام سلایق و نیاز ها را پاسخگو میباشد.

خرید مستقیم از کارخانه فرش ماشینی در پارسی فرش

امروزه در سراسر دنیا به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه میتوان خرید خود را در زمان بسیار کم از فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین انجام داد.

شما عزیزان میتوانید با ورود به فروشگاه اینترنتی پارسی فرش و انتخاب محصولات با کیفیت مطابق با سلیقه ی خود خریدی آسان ، مطمئن و با هزینه ای پایین تر از فروشگاه های فرش با قیمت درب کارخانه داشته باشید.

نظرات کاربران

کد امنیتی