قوانین و مقررات خرید از پارسی فرش

قوانین و مقررات استفاده از سرویس‌ ها و خدمات پارسی فرش :

قوانین عمومی فروش
توجه داشته باشید کلیه اصول و پروسه های فروش آنلاین و غیر آنلاین پارسی فرش منطبق با قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیکی و قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و در مقابل کاربران و مشتریان نیز موظف به رعایت قوانین فوق الذکرمی باشند.  در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کارخانه پارسی فرش هرگونه تغییراتی در آینده ایجاد و اتخاذ شود، در همین صفحه و آدرس اینترنتی منتشر و بروزرسانی خواهد شد و کاربران و مشتریان متعهد به رعایت آنها در هر زمان با شرایط جدید خواهند بود.

تعریف مشتری یا کاربر فروشگاه
مشتری یا کاربر پارسی فرش به فردی گفته می‌شود که با مشخصات و اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده و یا موقع خرید وارد نموده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اقدام نماید.
 
ارتباطات الکترونیکی پارسی فرش
سیستم اتوماسیون مالی و اداری تحت وب پارسی فرش  جهت اطلاع رسانی رویدادها، اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه و Notificationها، امکان دارد برای اعضای پورتال ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتیکه کاربران یا مشتریان تمایل به دریافت اینگونه ایمیلها و پیامکها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه پارسی فرش را در پروفایل یا اطلاعات کاربری در ناحیه کاربری خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی در پارسی فرش
پارسی فرش به اطلاعات خصوصی یا شخصی افرادی که از خدمات فروشگاه استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آنها محافظت می‏‌کند.

ثبت سفارشات ، پردازش و ارسال سریع سفارشات
روزهای کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به جز تعطیلات عمومی و رسمی در کشور عزیزمان ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از هر تعطیلات پردازش خواهد شد.
پارسی فرش به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت روز امکان سفارش ‌‏گذاری می‌‏دهد.

جبران خسارت های وارده در هنگام حمل و نقل
فروشگاه پارسی فرش همواره نهایت سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و سلامت بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر یا مشتری و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه و ایراد در هنگام حمل و تحویل محصولات به عهده شرکت حمل و نقل است و پارسی فرش تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارشات و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می ‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش پارسی فرش اطلاع داده شده و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه پارسی فرش ارسال شود  تا در اسرع وقت مشکل مورد نظر بررسی و رفع گردد.



با تشکر - واحد تحقیق و توسعه پارسی فرش کاشان