قوانین و مقررات خرید از پارسی فرش
قوانین و مقررات استفاده از سرویس ها و خدمات پارسی فرش :
قوانین عمومی فروش
توجه داشته باشید کلیه اصول و پروسه های فروش آنلاین و غیر آنلاین پارسی فرش منطبق با قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیکی و قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و در مقابل کاربران و مشتریان نیز موظف به رعایت قوانین فوق الذکرمی باشند. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای کارخانه پارسی فرش هرگونه تغییراتی در آینده ایجاد و اتخاذ شود، در همین صفحه و آدرس اینترنتی منتشر و بروزرسانی خواهد شد و کاربران و مشتریان متعهد به رعایت آنها در هر زمان با شرایط جدید خواهند بود.
تعریف مشتری یا کاربر فروشگاه
مشتری یا کاربر پارسی فرش به فردی گفته میشود که با مشخصات و اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده و یا موقع خرید وارد نموده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی پارسی فرش
سیستم اتوماسیون مالی و اداری تحت وب پارسی فرش جهت اطلاع رسانی رویدادها، اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه و Notificationها، امکان دارد برای اعضای پورتال ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتیکه کاربران یا مشتریان تمایل به دریافت اینگونه ایمیلها و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه پارسی فرش را در پروفایل یا اطلاعات کاربری در ناحیه کاربری خود لغو کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی در پارسی فرش
پارسی فرش به اطلاعات خصوصی یا شخصی افرادی که از خدمات فروشگاه استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آنها محافظت میکند.
ثبت سفارشات ، پردازش و ارسال سریع سفارشات
روزهای کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به جز تعطیلات عمومی و رسمی در کشور عزیزمان ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از هر تعطیلات پردازش خواهد شد.
پارسی فرش به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت روز امکان سفارش گذاری میدهد.
جبران خسارت های وارده در هنگام حمل و نقل
فروشگاه پارسی فرش همواره نهایت سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و سلامت بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر یا مشتری و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه و ایراد در هنگام حمل و تحویل محصولات به عهده شرکت حمل و نقل است و پارسی فرش تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارشات و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش پارسی فرش اطلاع داده شده و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه پارسی فرش ارسال شود تا در اسرع وقت مشکل مورد نظر بررسی و رفع گردد.
با تشکر - واحد تحقیق و توسعه پارسی فرش کاشان